tisdag, november 15, 2011

Det tar tid

Hej hej

Vi har upptäckt att det tar tid att starta ett företag. Men det känns bra att göra allt ordentligt från början så det får ta sin lilla tid. Just nu går den mesta av vår tid till jobb, flytt (för en av oss), adventsförberedelser (mest för den av oss som är en riktig julfantast). Vi ska starta upp det nya året men en lite kick off där vi ska arbeta fram riktlinjerna för vårt företag.

Ni som känner mig vet att det är jag som är skyldig till att vara julfantasten. Tänk att få göra ett julbröllop någon gång! Vilken dröm!!!

Mitt absoluta favoritställer för höst och vinterbröllop är Thorskogs slott! En midvinternattsdröm! Kan vara för att min kära blivande make friade till mig i deras bröllopssvit helgen innan jul för några år sedan:) En helt fantastisk upplevelse!
Thorskogs slott

Håller på att testa olika typer av cupcakes inför ett bröllop nästa år.  Dessa är de senaste jag bakade. Blev mocka cupcakes med bitar av vit choklad, hallonfyllning och whipped cream cheese frosting. Blev goda men måste dekoreras mycket snyggare :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar